Skrivkramp och Bloggångest


Jag saknar att blogga, att sprida vackra bilder, skriva tankar och ord, att ge en liten bit av mig till er som läser.  Men vad skall jag skriva, hur ska jag hinna eller rättare sagt samla mig att sätta mig vid datorn.  Ju längre tiden har gått ju mer ångest för att jag inte har ”levererat” och att jag nog har förlorat de som läser. Men vem läser egentligen? Vad vill de läsa?

Detta är ett försök att komma på banan igen. F. sa,när jag klagade över att inte hade något att skriva om: Ta med kameran och skriv om vår höst promenad i regnet. Ta vackra bilder och beskriv vad du sett, du är ju grym på att se och komma ihåg detaljer. Det är ju en början.

Så här är en höst promenad på den skaraborgska landsbygden, i mitten av Västergötland. Uppe på Falan, mellan alla de platåberg som vi skolan fått lära oss namnet på, men som  ingen kommer ihåg.














Kommentarer

Populära inlägg