Tillbaka på nätet


Mycket har hänt sedan jag skrev sist: I tre veckor har jag varit sambo tillsammans med F. och Dallas. Vi har dock varit internetlösa fram tills igår, där av min frånvaro här på bloggen. Jag är nu förskollärare och börjar i augusti på min nya tjänst. De senaste veckorna har jag därför gått tillbaka till mitt gamla jobb på hemtjänsten. Det har varit och är underbart, att få känna sig efterlängtad och omtyckt av både kollegor och de gamla gör att självförtroendet växer till superhöga nivåer.
Jag kommer att på samma sätt som tidigare sätta in er i allt som händer runt mig och låta er nu få se hur utvecklingen i lägenheten sett ut, jag har fotat flitigt för att kunna visa er!





Nu bär det av på smörgåstårte-kalas, då F.s bror fyller år, Grattis!

Kommentarer

Populära inlägg