Det som göms...kommer fram vid snö?


Första praktik veckan börja lida om sitt slut och även om jag är trött så har jag massor av den kreativ energi som barnen smittar av sig, jag längtar tills jag är färdig! Bloggandet detta vecka har varit lite svajigt, beror det inte på låg energinivå utan på att en viss kortläsare har haft förmågan att försvinna, eller kanske mer gömma sig, flera gånger. Som jag har letat.

Snön kom i tisdags, vaknade till ett vinterlandskap fullt av gnistrande vi och fluffig snö.  Kände mig tvungen att ta en tur med kameran i trädgården. På något sätt blir allt så fridfullt, alla träd och buskar slumrar sött under ett mjuk täcke i väntan på att komma till liv.

Hur gick de med kortläsaren? Jo, den kom fram ur sitt gömme och låg och väntade på mig. Det som göms i snö kommer fram vid tö eller denna gången det som gömmer sig vid tö kommer fram vid snö.







Kommentarer

Populära inlägg