Skavanker och andra små fel?


Tänkte igår att jag skulle hitta på något kreativt och beslutade mig för att leka lite med mina favortit leksaker smink, kläder och kameran. Det är nyår imorgon och då kanske jag skulle kunna inspirera till något nytt. Sagt som gjort, jag smikade mig, la fram flera outfits på sängen och fixade med kameran och det fina julklapps stativet. Här skulle det bli bra och fina bilder till bloggen. F. hjälpte mig och jag var på gång, tjohoo vad bra allt var. Tills jag fick in bliderna i datorn, allt var fel. Jag ser bara allt som kunde vara bättre, kanske lika bra att strunta i alltihop? Så kom jag att tänka på en av våra föreläsare från innan jul på läraraprogrammet. Han berättade att skönhetsindustrin lägger milijarder varje år på att få oss att inte gilla oss själva och att vi inte duger, så det tjänar mer pengar. Skall det vara så frågade jag mig? De påverkar inte mig, jag är stark... Men så nöp de tag i mitt självförtroende när jag minst anade det.

2013 skall bli självförtroendets år, jag skall våga visa mig på kort. Bli så stark som jag är expert på att spela för min omgivning. Så här är några av de igår misslyckade bilderna, njut för här är jag! på det idag inspirerande bilderna. Skavanker och andra små fel de bjuder jag på, så att andra vackra männsikor kan se sin unika skönhet.



Kommentarer

Populära inlägg