Stök och bök


Helgen har varit full och tyvärr har bloggen blivit lidande. Igår kom F. och pappa och F. hjälptes åt att att sätt upp de nymålade köksluckorna medan mamma och jag var och handlade mat och var på på utförsäljning. Kvällen gick åt till att ta hand om urklipp från tidningar som hamnat på hög istället för att hamna i idéboken eller receptboken. Min bil fick också på sig sina vinterdäck och det tog sin lilla stund. Idag har det blivit fönsterputs hela dagen, F. gör ett grymt jobb, fönsterputsare som han är,  jag lär mig sakta men säkert hur man får fönsterrutor som är osynliga och tar hand om avtorkning i fönster och alla blommor som måste flyttas. Hur som helst blev det lite pyssel ikväll i alla fall, de nya ljuslyktorna dekorerades med lite allt möjligt jag hittade. Mer bilder kommer när jag hunnit ikapp med redigerandet.

Kommentarer

Populära inlägg