Jag ser bra ut som jag är

Idag är det feststämning i mig och jag har i flera dagar väntat, planerat och funderat över hur jag skall göra denna kvällen så bra som möjligt. Tyvärr har familj och vänner otaliga gånger fått  titta, höra och uttalat sig om olika outfits. Alla har dock kommit fram till samma slutsats; kör din stil, strunta i vad andra eventuellt tycker och tänker.

Har vi inte alla varit där när man skall träffa nya och förhoppningsvis trevliga människor och velat göra ett så bra intryck. Är inte de nya jag träffar i samma situation? Jo, vi alla står troligen där framför speglen och fajtas med vår självbild och undrar vad andra kan tänkas tro om en. Nej nu får det vara nog! 
Nu blir det som det blir och jag ser lika bra ut som jag gör i vilket fall som helst.

Kommentarer

Populära inlägg