Uppehållet i bilder

Då jag under den senaste veckorna varit dålig på att blogga tar jag igen lite med att ge er ett kollage av de kort jag har fotat.
 
 


23/2: Fendt och Tussi busar i snön


24/3: Min älskade syster åker på en fyra veckor lång gårdspraktik på Irland, jag vinkade av henne på Landvetter och började genast planera en välkommstkommité!


 26/2: Jag sitter i soffan och upptäcker det underbara ljuset när lampan lyser igenom perlagonen, perfekt bild!


28/2 - 3/3 F. och jag tog en långhelg i Stockholm under helgen då vi firade fyra år och började på det femte. Mer bilder från Stockholm och det vi besökte kommer...



9/3: Dallas på utflykt i skogen och geocaching. Här tar vi en fikapaus i ett vindskydd.


11/3: Kvällen innan sista praktikdagen, jag bakar tre långpannor med Hallonsmulpaj till barn och kollegor för att tacka för mig!

 
Idag: ut i solen med alla hundarna, vi leker och har skoj!

Kommentarer

Populära inlägg